Bugün - 30 Eylül 2020 Çarşamba
Foto Galeri
Video Galeri
Firma Rehberi
Künye
Reklamlar
Üye İşlem
 Bize Ulaşın
www.musikidergisi.com Logo
-
İstanbul 27°°C
Haber Detayları

Ve Penderecki yapıtlarını yönetti*… Doç. Dr. Seyit Yöre

Penderecki, 21 Nisan 2016’da Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda Borusan İstanbul Filarmoni Orkestrası eşliğinde besteciliğinin üçüncü dönemini yansıtan üç yapıtını yorumladı. Günler öncesinden “Penderecki Yapıtlarını Yönetiyor” başlığıyla duyurulan konser , basında ve sosyal medyada geniş yer almıştır ki bu da istendiğinde Çağdaş Müzik’in temsiliyetine önem verilebileceğini ve 20. yüzyıl öncesi yapıtlar gibi 20. yüzyıl ve sonrası yapıtların da seslendirilerek çoksesli sanat müziğinin tüm yönleriyle tanıtılabileceğini gösterir...

KRİTİK Haberi - 25 Nisan 2016 Pazartesi - 15:54
Penderecki, 21 Nisan 2016’da Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda Borusan İstanbul Filarmoni Orkestrası eşliğinde besteciliğinin üçüncü dönemini yansıtan üç yapıtını yorumladı. Günler öncesinden “Penderecki Yapıtlarını Yönetiyor” başlığıyla duyurulan konser , basında ve sosyal medyada geniş yer almıştır ki bu da istendiğinde Çağdaş Müzik’in temsiliyetine önem verilebileceğini ve 20. yüzyıl öncesi yapıtlar gibi 20. yüzyıl ve sonrası yapıtların da seslendirilerek çoksesli sanat müziğinin tüm yönleriyle tanıtılabileceğini gösterir...
Resmi küçültmek için üzerini tıklayın...

Yazının devamı için BKZ.

http://www.musikidergisi.com/yazar-153-ve_penderecki_yapitlarini_yonetti%E2%80%A6_doc._dr._seyit_yore.html 

Facebook'ta Paylaş
 
Anahtar Kelimeler:Penderecki, 21, Nisan, 2016’da, Lütfi, Kırdar, Uluslararası, Kongre, Sergi, Sara,
Kaynak / Editör
 
Yorumlar
*** Yorum Yaz
Bu habere hiç yorum yapılmamış, ilk yorumu siz yapın.

Diğer KRİTİK Haberleri
Sanal korolar, ses bağışı ve müzikte sosyal sermaye… Gökmen Özmenteş
Yeni bir “Edvar”… Recep Uslu
Kitabu İlmi'l-Musiki’nin yazarı gerçekten Dimitrie Cantemir midir?... Gökhan Yalçın

Kitabu İlmi'l-Musiki’nin yazarı gerçekten Dimitrie Cantemir midir?... Gökhan Yalçın
Dizi-dizi dizinler / indexler... Nesrin Kalyoncu
Celal Şengör vesilesiyle: “Milli musiki” fikri ne kadar milli?.. Gökmen Özmenteş
Akademik titr yükseltilerinde “Lisans-YL-Doktora-Doç-Prof“ yükseltisi karmaşası…
Şarkı aynı, besteciler farklı!.. Necdet Kurt
En Çok Okunanlar
En Çok Yorumlananlar
Diğer Başlıklar

Toplumun "Korkuluk Argümanı" ve “Halil Sezai olayı”… Gökmen Özmenteş
Akademik yağmacılıkta ibret tablosu…
Fırat Kutluk ile “Beethoven“ kitabı üzerine...
Deneysel covit19 bulaştırma konseri…
Rusya’da Bale Topluluğu’nda 50 sanatçıda covit 19 tesbit edildi…
“İstanbul Devlet Opera ve Balesi, aşıyı mı buldu? Ali Eyüboğlu
Feyzan Göher Vural - “Orta Asya ve Sibirya Türk Müziğinde Hayvan Üslubu” yayınlandı…
Bir emeklilik hikayesi… Tanburi Hakan Talu
“Kûçeksünbüle” makamını kim buldu?.. Recep Uslu
Cahit Öney’in ardından… Mehmet Nuri Yardım
Günün Sözü
"80 yaşında teyzem unutulmuş, artık bilinmeyen çalgısını sandığından çıkarıyor ama ne çalgı çalıyor, ne de teyzem çalgıyı çalabiliyor. İşte çalgının unutulması böyle bir şey"
(Ayhan Sarı)

Yazarlar 
Röportajlar
Etnomüzikoloji Dergisi’nin 2. sayısının yayını üzerine Fırat Kutluk ile röportaj...
Ayhan Sarı: Dergiden önce Etnomüzikoloji Derneği’nin kuruluş öyküsüyle başlayalım mı? Fırat Kutluk: Etnomüzikoloji Derneği ...
»
»
»
Tarihte Bugün
Arşiv Arama
Facebook
Anasayfa
Site Haritası
Sitenize Ekleyin
RSS Kaynağı
Hakkımızda
Reklamlar
Künyemiz
Facebook
Twitter
Bize Ulaşın
Copyright ©2013 - Tüm hakları saklı tutulmaktadır.
Bu sitede yayınlanan tüm resim, materyal ve içeriğin telif hakları tarafımızca saklı olup izinsiz alınıp kullanılamaz.
0,20ms